تعمیر جک کرکره برقی به صورت 24 ساعته  09125481050-09123386589

تعمیرات جک برقی پارکینگ
تعمیر جک برقی

تعمیرات جک برقی

شرکت ستاره آریا باسابقه درخشان در تولیدو فروش و نصب و تعمیر کلیه کرکره های برقی در تمامی مناطق تهران و حومه توسط کارشناسان و مهندسین با تجربه و کادری مجرب به صورت شبانه روزیخدماتی از قبیل نگهداری و تعمیرات غلتک، تعمیر و تعویض موتور، رگلاژ و… از جمله خدمات شرکت ستاره آریا می‌باشد.

رضایت مشتری، محصول نهایی است که تفاوت شرکت ستاره آریا را با مابقی رقبا مشخص می‌نماید. نصب کرکره برقی و انجام بهینه خدمات پس از فروش آن از جمله ویژگی‌های بارز شرکت ستاره آریا می‌باشد.

تعمیرات کرکره برقی
تعمیر جک برقی

 

بررسی دلایل عدم عملکرد کرکره برقی

گاهی اوقات ممکن است شما به‌سادگی بتوانید پیش از مراجعه به تعمیرکار، به‌تنهایی مشکل کرکره برقی را یافته و حل نمایید. ابتدا بهتر است به مشکل آن پی برده و سپس برای مقابله با آن اقدام نمایید.

  • تمام شدن باتری کنترل فرستنده کرکره برقی.
  • خرابی سنسور چشمی درب کرکره برقی.
  • مسیر قرارگیری کرکره برقی به‌خوبی تراز نشده است.
  • وجود مشکل در فرستنده کرکره
  • چیزی مسیر کرکره برقی را مسدود کرده باشد.
  • فنر کرکره برقی شکسته باشد.
  • حد مجاز پایین آمدن درب به‌درستی برای کرکره برقی تنظیم‌نشده است.
  • قطع برق کرکره برقی (به عبارتی پریدن فیوز کرکره برقی)
  • ممکن است درب کرکره برقی به‌صورت دستی قفل‌شده باشد.
تعمیر کرکره برقی
تعمیر جک کرکره

 

خدماتی که تیم فنی مهندسی ستاره آریا  در بحث تعمیرات کرکره برقی در تهران وحومه ارائه می کند عبارت است از:

تمامی ایرادات موجود در انواع کرکره برقی در سریع ترین زمان ممکن توسط تیم فنی ما قابل رفع می باشد و ما این تضمین را به شما می دهیم که بدون هیچ هزینه اضافی می توانید تا مدت ها از این ابزار کاربردی بهترین استفاده را کنید.

تعمیر درب کرکره ای

درب ها انواع مختلفی دارند، یکی از آنها درب کرکره ای می باشد. شاید شما بسیاری از منازل را دیده باشید که برای درب پارکینگ خود از درب کرکره ای استفاده می نمایند. کرکره برقی با توجه به اینکه از برق به جای نیروی انسانی استفاده می کند، احتمال دارد با تغییر نوسانات برقی، دچار مشکل و خرابی شود. از این رو، درب کرکره ای شما نیازمند تعمیر می باشد. تعمیر درب کرکره ای باید توسط افراد متخصص انجام گیرد. برای تعمیر درب کرکره ای خود می توانید با ستاره آریا  تماس حاصل نمایید.

خدمات کرکره برقی

کارشناسان نصب و تعمیر ایمن در از مجربترین افراد در این زمینه در ایران هستند. ما سال هاست در این عرصه مشغول به فعالیت هستیم. اگر که این محصول دچار عیب و ایرادی شد تعمیرو نگهداری آن از خدمات کرکره برقی در شرکت ایمن در می باشد. کرکره چه به صورت اتوماتیک باشد و چه دستی نیازمند رسیدگی می باشد زیرا این محصول حکم یک نگهبان را برای محیط شما دارد.

تعمیرات جک برقی کرکره
جک برقی

ایمن بودن کرکره برقی

از جمله موارد بسیار مهمی که در هنگام نصب کرکره برقی مطرح است ایمنی آن می باشد. به عبارتی دیگر از این موضوع اطمینان داشته باشیم که در صورتی که اشیایی در مسیر بسته و باز شدن کرکره ی برقی قرار گیرند، کرکره برقی از حرکت باز ایستاده و یا به آن نزدیک نشده و یا پس از نزدیک شدن به سرعت به عقب باز می گردد. یکی از راه هایی تست کردن این موضوع این است که در برابر چشمی کرکره برقی شی قرار دهید و با ریموت کرکره برقی اقدام به بستن درب کرده در صورتی که درب حرکت نکند، سیستم به خوبی کار می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره و بازدید رایگان با ما در تماس باشید

021-44526300

021-44538700

09125481050

09123386589

هدف ما جلب رضایت شماست 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


× نُه = 36

فهرست