استار پرشین؛ نمایندگی جک پارکینگ اصیل و باکیفیت

مالکان ویلاها و ساختمان های مسکونی، هتل ها، مراکز خرید و … به منظور افزایش کارایی و بهره وری ملک و مجموعه تحت مدیریت خود و همچنین به منظور سهولت در ورود و خروج افراد از این مکان ها، از درب پارکینگ اتوماتیک بهره گیری می کنند. امروزه این تجهیزات بسیار مورد استقبال و استفاده مردم قرار گرفته اند.

در این مقاله قصد داریم پیرامون قطعه جک درب پارکینگ و خدمات ویژه نمایندگی جک پارکینگ و نحوه خرید از این نمایندگی مطالب مفید و کاربردی را به مخاطبان گرامی ارائه نماییم.

نمایندگی جک پارکینگهمانطور که می دانید عنصر اصلی در کارکرد اتوماتیک درب های پارکینگ، تجهیزی تحت عنوان جک پارکینگ است. این جک به واسطه سیستم های الکترونیکی و مکانیکی پیشرفته به کارگیری شده در آن، بسیار قدرتمند بوده و می تواند بسته به کیفیت ساخت آن توسط شرکت و برند سازنده، درب های با وزن های مختلف را در زوایای مورد نظر، باز و بسته کند.

شرکت استار پرشین (ستاره آریا) به عنوان نمایندگی جک پارکینگ و مرکز مجاز واردکننده و عرضه کننده انواع جک های درب پارکینگ به روز و مدرن از برترین شرکت ها و برندهای تولیدکننده این تجهیزات، مفتخر است که خدمات فروش، نصب و راه اندازی و نیز خدمات پس از فروش این محصولات کاربردی را در کمال کیفیت و سرعت به کارفرمایان گرامی از صاحبان ویلاهای مسکونی گرفته تا هتل ها و مراکز اداری و تجاری و درمانی و … ارائه نماید.

 

نمایندگی جک درب پارکینگهنگام خرید جک پارکینگ توجه به چه نکاتی اهمیت دارد؟

برای اینکه هنگام خرید جک پارکینگ، خریدی امن، به صرفه و متناسب با شرایط درب پارکینگ خود انجام دهید بهتر است به توصیه های مهم افراد متخصص و مجرب در این حوزه در نمایندگی جک پارکینگ توجه کنید. در ادامه به برخی از این نکات مهم خواهیم پرداخت.

طول و وزن درب پارکینگ

اولین و یکی از مهم ترین نکات قبل از خرید جک پارکینگ، دانستن طول درب پارکینگ است. درب های پارکینگ در مدل های تک لنگه و دو لنگه مرسوم می باشند.

در هر یک از این حالات، می بایست طول لنگه های درب اندازه گیری شود و همچنین وزن لنگه ها نیز در نظر گرفته شود. با گزارش طول درب و وزن آن به کارشناس فروش نمایندگی جک پارکینگ، می توانید از طریق راهنمایی های او، جکی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد و به نوعی خریدی اقتصادی و راضی کننده را انجام دهید.

اندازه گیری های لازم برای نصب جک درب پارکینگ

 

توجه به میزان تردد در ساختمان

در مشخصات فنی تمامی جک های پارکینگ، تعداد باز و بسته شدن آن ها در روز برای دستیابی به طول عمر مفید دستگاه و نیز بازدهی حداکثری آن، ذکر شده است.

برخی جک ها قادر هستند در طول شبانه روز، 30 مرتبه باز و بسته شوند. این بدان معنی است که مناسب ساختمان هایی هستند که تعداد تردد خودروها در آن ها در همین بازه می باشد.

برای ساختمان هایی که دارای چندین واحد بوده و تعداد ساکنان آن زیاد می باشد و تعداد تردد در آن ها بسیار بیشتر است، نیاز است از جک های با قدرت و توان موتور بیشتری بهره گیری شود.

با توجه به تجربه متخصصان و کارشناسان نمایندگی جک پارکینگ، برای ساختمان های با حداکثر 20 الی 30 واحد تردد، می توان از جک درب اتوماتیک الکترومکانیکی استفاده نمود و برای ساختمان ها و مجتمع های با تردد بیشتر، استفاده از جک های هیدرولیک توصیه می شود.

تعیین تعداد ریموت های مورد نیاز

ریموت درب پارکینگ برای صادر نمودن دستور باز و بسته شدن درب مورد استفاده قرار می گیرد. قابل ذکر است که اگر مدیریت یک مجموعه بخواهد برای تمامی واحدها یک ریموت اورجینال تهیه کند، می بایست هزینه زیادی را تقبل نماید.

در چنین مواقعی نمایندگی جک پارکینگ با ارسال کارشناس و تکنسین متخصص به محل، یک رسیور رله را به مدار الکترونیکی جک پارکینگ اضافه می کند تا بتوان کد دهی را به ریموت های ارزان قیمت تر انجام داد و جلوی هزینه های غیر ضروری و گزاف را گرفت. نکته مهم در زمینه ارائه خدمات باکیفیت و اصیل از شرکت استار پرشین به عنوان نمایندگی جک پارکینگ در تهران، این است که هنگام نصب رسیور رله، تکنسین های دوره دیده مجموعه، از نوع هاپینگ این تجهیزات استفاده می کنند تا احتمال هک کردن یا کپی کردن آن به پایین ترین حد ممکن برسد و درصد امنیت بیشتری برای ساختمان حاصل شود.

 

ریموت جک درب پارکینگبهره گیری از نصاب مجرب و ماهر

خرید جک پارکینگ باکیفیت یک سر مسئله است و نصب و راه اندازی اصولی و مطابق با استانداردهای روز نیز سر دیگر قضیه است که بسیار اهمیت دارد.

شما هر چقدر هم که هزینه بالایی برای خرید بهترین و باکیفیت ترین و به روزترین پک از جک پارکینگ صرف کنید، اگر عملیات نصب دستگاه به درستی و توسط شخص متخصص صورت نپذیرد، قادر نخواهید بود که عملکرد مطلوب و بدون نقصی را از این تجهیز دریافت کنید؛ بنابراین بهتر است کار نصب و راه اندازی جک درب پارکینگ را به نمایندگی جک پارکینگ بسپارید و دیگر نگران عملکرد دستگاه نباشید.

هزینه خرید جک پارکینگ

جک پارکینگ در برندها و کیفیت ها و گزینه های کاربردی مختلفی در بازار این قطعات موجود هستند و عرضه می شوند. از نکات مهم در زمینه خرید جک پارکینگ این است که همیشه بهترین خرید، گران ترین خرید نیست. در واقع بهترین خرید از نظر نمایندگی جک پارکینگ، بهینه ترین خرید است. یک خرید بهینه، یعنی انتخاب یک قطعه متناسب با نیاز ساختمان و پرداخت هزینه به صرفه و متناسب با ارزش قطعه.

از این رو سعی کنید هنگام خرید جک پارکینگ ابتدا از حضور و بازرسی کارشناس نمایندگی جک پارکینگ در محل استفاده نمایید تا با کمک او بتوانید جک پارکینگ متناسب با نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید. قیمت جک های پارکینگ بسته به اینکه تولید چه کشوری باشند متفاوت خواهد بود. شرکت های ایرانی زیادی هستند که تجهیزات باکیفیتی را ارائه می نمایند و طرفداران بسیاری نیز دارند. همچنین محصولات خارجی نظیر جک های پارکینگ ساخت کشورهای ایتالیا، چین، بلغارستان و … نیز در بازار موجودند که می توانید بسته به نیاز پروژه، از این محصولات خریداری نمایید.

مزایای خرید از نمایندگی جک پارکینگ

هنگامی که برای خرید جک درب پارکینگ به نمایندگی معتبر مراجعه می کنید، در واقع بهره وری و امنیت ساختمان و مجموعه تحت نظارت خود را تضمین خواهید کرد. با دریافت خدمات نمایندگی جک پارکینگ، قادر خواهید بود از گارانتی محصول استفاده نمایید و خدمات پس از فروش آن را در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت دریافت کنید.

از همه مهم تر اینکه امکان بهره مندی از راهنمایی های کارشناسان مجموعه برای تهیه مناسب ترین جک درب پارکینگ و نصب اصولی و صحیح این دستگاه ها را خواهید داشت.

نمایندگی جک پارکینگ در شرکت استار پرشین (ستاره آریا) به صورت 24 ساعته آمادگی ارائه خدمات و پاسخ گویی به کارفرمایان گرامی را دارند و مفتخر به ارائه خدمات اورجینال و مطابق با استانداردهای روز دنیا در زمینه عرضه و فروش انواع جک پارکینگ و خدمات نصب و تعمیرات این تجهیزات هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


− دو = 3

فهرست