فروش و تعمیر و نصب درب اتوماتیک 09125481050 – 09123386589

امروزه درب های اتوماتیک، یک جایگزین هوشمند، لوکس و بسیار راحت به جای درب های پارکینگ سنتی شده است. در ابتدا، این درب ها به جهت لوکس بودن جای خود را در صنعت ساختمان پیدا کرده است، و کم کم به یک ضرورت برای زندگی امروزی تبدیل شده است.

اپراتورهای درب اتوماتیک، زندگی روزانه شما را با ارائه تنوع وسیعی از محصولات جهت درب های پارکینگی، درب های ورودی و کرکره های پنجره ای آسانتر می کند.

این سیستم ها با استفاده از تکنولوژی روز دنیا جزء لاینفک ساختمان ها، اماکن تجاری و مراکز صنعتی شده است. درب های اتوماتیک خانگی، امنیت و آرامش را برای شما و زیبایی را برای ساختمان شما به ارمغان می آورد. درب اتوماتیک صنعتی، جهت ورودی سوله ها، کارخانه ها، انبار به کاهش مصرف انرژی و بهره بری بالا کمک زیادی می کند. شرکت ستاره آریا رهرو با سابقه ای طولانی در طراحی و اجرای درب های اتوماتیک با بکارگیری پرسنل فنی مجرب و آموزش دیده، با ارائه بهترین کیفیت، خدمات و سرویس های دوره ای در طول مدت گارانتی محصول، سیستمی مورد اعتماد جهت تداوم همکاری های طولانی مدت را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

درب اتوماتیک

انواع در اتوماتیک

درب اتوماتیک از دو قسمت اصلی اپراتور و سیستم مکانیکی ساخته می­شود. که بخش اپراتور شامل الکتروموتور ، برد الکترونیکی ، چشمی‌هاست. و قسمت سیستم مکانیکی دستگاه که خود متشکل از قطعات مختلفی مانند ریل ، تسمه ، هنگرها یا غلتک ها ، هرزگرد و سایر قطعات است. و ( فریم و شیشه ) که محصولی است که شما در ظاهر آن را می‌بینید. که البته فریم می‌تواند، از جنس‌های مختلفی مانند انواع فلزات آلومینیوم ، آهن ، استیل و … باشد. و به­جای شیشه هم می‌توان از سنگ ، چوب ، کامپوزیت ، استیل و هر نوع متریال دیگری که مورد نظر کارفرما باشد، استفاده کرد. و عملاً می‌توان گفت: که شیشه و فریم یا همان قسمت ظاهری در اتوماتیک کاملاً طبق نظر کارفرما تولید می‌گردد.

درحالت کلی سه نوع درب اتوماتیک وجود دارد:

– درب اتوماتیک پنوماتیک


این درب ها با فشار باد پیستون کار می کنند و باز و بسته شدن درب های پنوماتیک توسط جک ها انجام میشود.با اینکه قیمت این درب های اتوماتیک مناسب میباشد ولی پر سرو صدابودن آن سبب نادیده گرفته شدن این مزیت شده است .همچنین این درب ها از لحاظ ایمنی بسیار ضعیف می باشند. 

– دربهای اتوماتیک الکترومکانیک


این دربها داخل جک خود موتور کوچکی دارند که بر اساس آن کار می کنند و همچنین دارای امنیت بلایی می باشند. 

– درب اتوماتیک هیدرولیکی 


در دربهایی که بسیار سنگین می باشند از درب اتوماتیک هیدرولیکی استفاده می کنند.از مزایای آنها ، ایمنی بسیار بالای آن می باشد.همچنین گران بودن و سرویس کردن به صورت فصلی را میتوان از معایب آن شمرد. 

تاریخچه سنسورهای در اتوماتیک

در ابتدا این نوع چشمی ها که عموماً به اشکال مربع و یا دایره‌ای شکل بر روی کاور های در اتوماتیک دیده می‌شد. که صرفاً فضای فرضی مادون قرمزی را ایجاد می‌کرد، که هر زمان شخصی وارد این فضا می‌شد و اختلالی در این فضای یکپارچه ایجاد می‌کرد، فرمان باز شدن در اتوماتیک صادر می‌شد.

اما مشکلاتی ازجمله عبور حیوانات و اشیاء سرگردانی که باد آن‌ها را از مقابل درب می‌گذراند و مسبب فرمان گرفتن این حس‌گرها می‌شد. که همین علل در نهایت باعث تغییر سریع این چشمی‌ها گردید.

نسل بعدی با همان تکنولوژی بود. اما با این تفاوت که قابلیت تنظیم حساسیت را نیز دارا بود، یعنی زمانی که سیستم در اتوماتیک شما در فضایی نصب شده بود که امکان عبور هر نوع موجود و یا اشیائی درآن می‌رفت، باید حساسیت چشمی هایتان را کاهش می‌دادید تا صرفاً در اتوماتیک شما بروی عابرینی که قصد داخل شدن را داشتند باز شود و در سایر اماکن شما می‌توانستید حساسیت بالاتری را برای حس‌گرها تعیین کنید، اما این نوع کنترل ورود و خروج هم دارای مشکلات فراوانی بود.

 

درب اتوماتیک

به ما اعتماد کنید . با سابقه درخشان در فروش و تعمیر و نصب با افتخار با مهندسین کارشناس در عرصه تولید و نصابان مجرب و تحصیلکرده کار شما با بهترین کیفیت انجام میشود .

برای کسب اطلاعات بیشتر و بازدید و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید :

021-44526300

021-44538700

09125481050

09123386589

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


− 4 = دو

فهرست