فروش و تعمیر و نصب کلیه درب های اتوماتیک

تعمیرات درب اتوماتیک ستاره آریا

09125481050

09123386589

درب اتوماتیک

امروزه درب های اتوماتیک، یک جایگزین هوشمند، لوکس و بسیار راحت به جای درب های پارکینگ سنتی شده است. در ابتدا، این درب ها به جهت لوکس بودن جای خود را در صنعت ساختمان پیدا کرده است، و کم کم به یک ضرورت برای زندگی امروزی تبدیل شده است. اپراتورهای درب اتوماتیک، زندگی روزانه شما را با ارائه تنوع وسیعی از محصولات جهت درب های پارکینگی، درب های ورودی و کرکره های پنجره ای آسانتر می کند.

این سیستم ها با استفاده از تکنولوژی روز دنیا جزء لاینفک ساختمان ها، اماکن تجاری و مراکز صنعتی شده است. درب های اتوماتیک خانگی، امنیت و آرامش را برای شما و زیبایی را برای ساختمان شما به ارمغان می آورد. درب اتوماتیک صنعتی، جهت ورودی سوله ها، کارخانه ها، انبار به کاهش مصرف انرژی و بهره بری بالا کمک زیادی می کند. شرکت ستاره آریا با سابقه ای طولانی در طراحی و اجرای درب های اتوماتیک با بکارگیری پرسنل فنی مجرب و آموزش دیده، با ارائه بهترین کیفیت، خدمات و سرویس های دوره ای در طول مدت گارانتی محصول، سیستمی مورد اعتماد جهت تداوم همکاری های طولانی مدت را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

درب اتوماتیک 09125481050 - 09123386589 بازدید رایگان

درب اتوماتیک

  • درب اتوماتیک به درب‌هایی گفته می‌شود که باز و بسته شدن آن به‌ صورت اتوماتیک و به‌ وسیله قطعات و ابزارهایی که بر روی درب سوار شده به اجرا درمی‌آید.
  • درب اتوماتیک در انواع مختلفی موجود است که بنا به نوع آن از اپراتور و قطعاتی خاصی استفاده می‌شود.
  • درب اتوماتیک به دلیل باز و بسته شدن اتوماتیک رفت‌وآمد از آن به سهولت و راحتی انجام می‌شود و این راحتی استفاده از درب اتوماتیک موجب شده که در بسیاری از مکان‌ها مورد استفاده عموم قرار بگیرد. درب اتوماتیک مدرن‌ترین نوآوری است که در آن قابلیت بالای عملکرد، امنیت، راحتی و طراحی یک اولویت است و به سمت اطمینان از این‌که راه‌حل‌های درب اتوماتیک هم تمرکز و هم‌چشم گیر بودن هر منطقه ورودی است، پیش می‌رود.
  • درب اتوماتیک موجود در رامادُر از بهترین قطعات شکل‌گرفته، که دارای کیفیت بالا در کارکرد و عملکرد است که در تمام پروژه‌های اجرایی رضایت تمامی کارفرمایان را جلب نموده است.

شما برای نصب درب های اتوماتیک شیشه ای، چندین میلیون هزینه می کنید؟ حتما قبل از سفارش به این امر توجه کرده اید که اگر شخص و یا شرکتی را برای خرید انتخاب می کنید، کاملا شناخته شده و یا رزومه قوی برای تکمیل کار شما داشته باشد تا در طول عمر استفاده از این درب ها دچار مشکل نشوید.

ما ستاره آریا روزانه با چندین مشتری روبرو می شویم که طرف قرارداد آنها (شرکت ها) به هیچ عنوان تعهد های داده شده را انجام نمی دهند. به ما اغتماد کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر و بازدید رایگان با ما در تماس باشید :

09125481050

09123386589

021-44526300

021-44537800

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


− 1 = یک

فهرست