بهترین برند جک پارکینگ

درباره بهترین برند جک پارکینگ و مشخصات آن

برای داشتن یک زندگی آسوده، یکی از ابزارهایی که می‌تواند موجبات راحتی را برای انسان فراهم آورد، بهترین برند جک پارکینگ می باشد.

به واسطه استفاده از جک درب پارکینگ می توان به راحتی، باز و بسته نمودن درب پارکینگ را مدیریت نمود. در این مقاله در رابطه با بهترین برند جک پارکینگ و معرفی برندهای معروف، برای شما کاربران محترم مطالب مهمی بیان شده است. در ادامه نیز مقایسه اجمالی بین بهترین برند جک پارکینگ خارجی و ایرانی نیز خواهیم داشت.

چگونگی عملکرد بهترین برند جک پارکینگ و معرفی قسمت های مختلف آن

با استفاده از جک درب پارکینگ به راحتی از فرآیند تبدیل نیروی الکتریکی به نیروی هیدرولیکی یا نیروی مکانیکی بهره مند خواهید شد. فرایند عملکرد جک درب پارکینگ به صورتی است که، می‌تواند نیروی برق را به نیروی مکانیکی تبدیل نماید.

این شرایط به واسطه استفاده از بازوهای موجود در جک درب پارکینگ می باشد که می تواند درب پارکینگ را باز و بسته نماید. به طور کلی جک درب پارکینگ شامل قطعاتی اعم از جک بازویی، مرکز کنترل، سنسور و حسگر چشمی، فلاشر و ریموت است.

مرکز کنترل

مرکز کنترل موجود در سیستم جک درب پارکینگ، وظیفه انتقال دستور باز و بسته شدن را به قسمت بازوها که به مولد برق متصل می باشند را دارد.

جک بازویی

فعالیت جک همانند بازویی اهرمی می باشد. این بازو با دریافت نیروی برق و تبدیل آن به نیروی مکانیکی یا هیدرولیکی ( کاربری برای دربهای پرتردد و سنگین )، موجبات باز و بسته شدن درب پارکینگ را ایجاد می‌نماید.

حسگر چشمی

سنسور چشمی بر اساس تشخیصی که انجام می دهد، اقدام به باز شدن درب می نماید. بر اساس قابلیتی که سنسور چشمی دارد موجبات برخورد درب با خودرو به حداقل خواهد رسید.

ریموت

ریموت به عنوان ارسال کننده دستورات به واسطه سیگنال به سنسور چشمی است. ریموت می تواند با استفاده از بلوتوث با مرکز کنترل ارتباط برقرار کند. به وسیله ریموت دستور باز یا بسته شدن صادر می شود. برای کاربری درب های الکترونیکی می توان دستگاه ریموت را به تعداد مشخص افزایش داد.

فلاشر

نقش فلاشر در سیستم درب الکترونیکی به این صورت است، زمانی که جک درب پارکینگ در حال باز شدن است، به عابرین پیاده و خودروهای در حال عبور، پیام هشدار به دلیل خروج یک وسیله نقلیه از پارکینگ را اعلام می نمایند.

جک درب های پارکینگ امروزه در انواع مختلف اعم از، ریلی، لولایی و بالارو در بازار عرضه می شوند. تمامی مدل های جدید درب های پارکینگ توسط ریموت سیار، یا ریموت های تعبیه شده در داخل ماشین، فرایند ارسال دستور را انجام می دهند. امروزه در اقدام فرآیندهای هوشمند می‌توان این شرایط را در گوشی‌های موبایل نیز استفاده نمود.

بهترین برند جک پارکینگ
بهترین برند جک پارکینگ

اینکه کدام جک دربهای پارکینگ مناسب می باشند و کدام برندها برای این وسیله از اعتبار بیشتری برخوردار هستند، موضوع مهمی است که در ادامه به آن می پردازیم.

کیفیت انتخاب بهترین برند جک پارکینگ بر اساس عواملی مهمی قابل تعیین می باشد.
بر این اساس می توان عواملی از جمله، میزان تردد در شبانه روز، میزان وزن هر لنگه درب، میزان عرض موجود را برای گزینش بهترین برند جک پارکینگ مورد نظر قرار داد.

جک درب های پارکینگ به طور کلی با دو عملکرد مکانیکی و هیدرولیکی می توانند در بازار عرضه شوند.

جک درب های مکانیکی بیشتر برای دربهای پارکینگ های خانگی که از ترددهای کمتری برخوردار هستند مناسب می باشند.

جک درب های هیدرولیکی برای دربهای مجتمع های صنعتی که از رفت و آمد های بیشتری برخوردار هستند مناسب می باشند.

به طور معمول بر روی بدنه جک درب ها، مقدار توان و باری که می توانند تحمل نمایند و یا میزان نیروی هیدرولیکی و یا مکانیکی که می توانند تولید نمایند، از طرف تولید کننده درج شده است.

این اطلاعات می‌تواند برای انتخاب بهترین نوع، بسیار مناسب باشد. به همین خاطر می توانید برای انتخاب بهترین نوع جک درب و یا بهترین انتخاب برند برای خرید، به این اطلاعات توجه کرده و یا به مشاوره با کارشناسان اقدام فرمایید

بهترین برند جک پارکینگ در بین برندهای خارجی

برندهای زیادی برای جک درب ها از نوع محصولات خارجی در بازار ایران موجود است، برندهایی مانند فک و پروتکو، فادینی، که این دو برند را می‌توانید در ایران تهیه نمایید.

بهترین برند جک پارکینگ
معرفی برند فک FACC

برند فک می تواند به عنوان مشهور ترین و برترین برند جک درب پارکینگ به حساب آید. محصولات این برند در بازار ایران موجود است. این برند با داشتن سابقه طولانی در تولید جک درب های پارکینگ و البته انواع متنوع درب های اتوماتیک، می تواند بهترین انتخاب باشد.

نکته حائز اهمیتی که در این ‌باره می‌توان به آن اشاره نمود، وجود نمونه های تقلبی به واسطه شهرت برندهای برتر جهانی در بازار می باشد. بر این اساس در هنگام خرید جک درب های پارکینگ باید بسیار دقیق باشید و خرید خود را از فروشگاه های معتبر انجام دهید.

معرفی بهترین برند جک پارکینگ در بین برند های خارجی

در بین برند هایی خارجی که در در بازار ایران موجود می باشند، می توان به طور کلی به برندهای زیر اشاره نمود که همگی از کیفیت مطلوبی برخوردارند و بعضا از شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش خوبی به واسطه نمایندگی هایی که دارند برای مشتریان ایرانی برخوردار می باشند.

• برند فک (FACC)
• برند فادینی (Fadidni)
• برند کالیپسو (Calypso)
• برند بی اف تی (BFT)
• برند اپتیمو (optimo)
• برند نایس (nice)
• برند جنیوس (Genius)
• برند ایور (Ivor)
• برند بنینکا (Beninca)
• برند جی بی دی (GiBiDi)
• برند والنسیا (Valencia)
• برند زومر (Zoomer)
• برند لایف (life)

بهترین برند جک پارکینگ

معرفی بهترین برند جک پارکینگ در بین برندهای ایرانی

برند های تولید کننده جک دربهای پارکینگ ایرانی کم نمی باشند. در این خصوص می توان برای انتخاب در بین برندهای ایرانی به برند سوزوکی،برند سیماران، برند تک نما، برند تابا، برند الکتروپیک، برند لنسر، برند میلان، برند فلای، برند سهند، برند پرایم، برند ویرا، برند آلدو، برند محک، برند یال و برند سورنا را اشاره نمود.

تولید جک درب های پارکینگ به واسطه تمامی این برندها، چه برندهای خارجی و چه برندهای ایرانی، از کیفیت مناسبی برخوردار می باشند. می توانید بر اساس قابلیت ها و قیمت هایی که دارند آنها را انتخاب نمایید.

جک درب هایی که از وزن بیشتر و توانایی بهتر برخوردار می باشند، طبعا از قیمتی بالاتر برخوردارند. جک دربهای پارکینگ که از وزن کمتر و توان و قابلیت های کمتر برخوردارند، قیمت پایین ‌تری نیز دارند.

مقایسه بین برند ‌های ایرانی و خارجی

در رابطه با مقایسه بین برندهای ایرانی و خارجی، پارامتر های مهمی که می‌توان به آن اشاره نمود:

1- قیمت بالاتر برندهای خارجی است
دربهای پارکینگ از نوع خارجی بر اساس قیمت بالاتری که نسبت به برندهای ایرانی دارند البته از کیفیت بالاتری نیز برخوردار می باشند.

2- خدمات پس از فروش
می‌تواند خدمات پس از فروش در برند های خارجی به دلیل وجود تحریم ها در ایران، به طور مطلوب ارائه نشود. به همین خاطر می توان بر اساس همین دلیل، برندهای تولید کننده جک درب های پارکینگ ایرانی،از شرایط مطلوب تری برخوردار شوند.

چرا که خریداران، به راحتی به خدمات پس از فروش در این برندها دسترسی خواهند داشت.

استفاده از جک درب های پارکینگ امروزه می تواند یکی از مهمترین ضروریات برای مصارف خانگی و یا حتی مصارف صنعتی به حساب آید. استفاده از جک درب های پارکینگ امکانات رفاهی را به دنبال دارد و البته می تواند شرایط امنیتی بیشتری را نیز به همراه داشته باشد.

جک درب های پارکینگ در نوع برندهای خارجی و ایرانی بر اساس وزن و قابلیت تحمل میزان تردد، از قیمت های متفاوت برخوردار می باشند. مشتریان می توانند بر اساس نوع کاربری که دارند در بین ببرند ها با توجه به خدمات ارائه شده بهترین برند جک پارکینگ را انتخاب نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


9 − = پنج

فهرست