تعمیر جک پارکینگ درتمام مناطق تهران
تعمیر جک

 

((شرکت ستاره آریا با سابقه درخشان در تولید و فروش و نصب و تعمیر کلیه جک های پارکینگی))

تعمیرات جک درب پارکینگ

تعمیر جک پارکینگ

تعمیر در ریلی

تعمیر در پارکینگ کرکره ای

تعمیر در ریلی گاراژ

تعمیر کرکره برقی

تعمیر کرکره مغازه

تعمیر راهبند

تعمیر آرام بند

کد دهی ریموت پارکینگ

تعمیر برد مدار فرمان

تعمیر دوربین مدار بسته

تعمیر مینی کرکره

عیب یابی و تعمیرات جک پارکینگ

تعمیر درب پارکنیگ و جک درب پارکنیگ از خدمات تخصصی ماست که در این مقاله به صورت مفصل به بررسی جزییات آن می پردازیم. امروزه همگام با تغییری که در سبک خانه ها شاهد هستیم، ابزار و وسایل مختلفی که برای بخش های مختلف آن به کار می رود نیز دچار تغییر شده است. هر یک با بهره گیری از فناوری، به سمت اتوماتیک شدن و استفاده آسان تر پیش می روند. یکی از این موارد استفاده از درب های ریموت دار برای پارکینگ ها است. خصوصا در آپارتمان هایی که ساکنین زیاد تری دارد، استفاده از درب های ریموت دار هم کار را برای افراد آسان تر می کند و هم این که امنیت بیش تری را برای خانه ها فراهم می آورد.

در کنار مزیت های زیادی که استفاده از این درب های اتوماتیک دارد، مشکلات و دردسر هایی نیز ایجاد می شود. در برخی مواقع این درب ها خراب شده و درست باز و بسته نمی شوند. در صورت بروز هر گونه مشکل فنی در این درب های ریموت دار باید از تعمیرکاران حرفه ای کمک گرفت، چرا که فرایند تعمیر درب پارکینگ یک فرایند بسیار تخصصی و پیچیده ای است که تنها متخصصان این حوزه می توانند آن را انجام دهند.

تعمیر جک پارکینگ (ستاره آریا)
تعمیر جک پارکینگ (ستاره آریا)

مشکلات رایج جک پارکینگ

این درب ها به صورت اتوماتیک و با کمک یک ریموت از راه دور کار می کنند. از همه مهم تر این که سیستم باز و بسته شدن آن ها به کمک یک بازو یا اهرم به نام جک است و به کمک جریان برق کار می کند. به همین دلیل مشکلات متعددی ممکن است در این درب های ریموت دار ایجاد شود و نیاز به تعمیر درب پارکینگ وجود داشته باشد. در زیر برخی از مشکلات عمده ای که در این درب ها مشاهده می شود را بررسی کرده ایم:

  • کارنکردن ریموت : در این حالت یا مشکل از باتری و خود ریموت است یا این که قسمت برقی درب پارکینگ آسیب دیده است و آنتن گیرنده آن درست عمل نمی کند. گاهی نیز ممکن است تنظیمات ایجاد شده بین ریموت و درب پارکینگ بهم ریخته باشد.
  • باز و بسته نشدن درب : گاهی اوقات درب پارکینگ به صورت کامل باز یا بسته نمی شود. این حالت نیز به دلایل مختلفی ممکن است ایجاد شود. برای مثال ممکن است غلتک های درب پارکینگ فرسوده شده باشد و به این ترتیب به دلیل اصطحکاک بالا درست عمل نکند. دلیل مهم دیگر بروز مشکل در سنسور ایمنی درب پارکینگ است. منظور از سنسور چشم های الکترونیکی است که برای باز و بسته شدن درب باید کاملا دید داشته باشد.
  • خراب شدن موتور درب ریموت دار پارکینگ
  • خراب شدن جک درب پارکینگ : این مشکل یکی از جدی ترین مواردی است که در این درب ها مشاهده می شود. به این ترتیب در ادامه این مبحث به صورت گسترده تر در خصوص خرابی جک و نحوه تعمیر جک درب پارکینگ می پردازیم.
تعمیر جک پارکینگ
تعمیر جک

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره و بازدید رایگان به صورت شبانه روزی با ما در تماس باشید:

09123386589

09125481050

021-44526300

021-44538700

https://www.aparat.com/v/9ykMF

هدف ما جلب رضایت شماست 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


7 + سه =

فهرست