فروش و تعمیر و نصب کلیه درب های اتوماتیک

تعمیر درب

تعمیر موتور درب اتوماتیک شیشه ای

در درب اتوماتیک شیشه‌ای براساس نوع در و اندازه لت‌ها، موتورهای مختلف استفاده می‌شود که هرکدام از این موتورها دارای ویژگی‌ها و کارکردهای متفاوتی می‌باشد، که تکنسین‌های تعمیر با بررسی مشکل احتمالی در موتور را پیداکرده و به تعمیر آن می‌پردازند.

شرکت ستاره آریا با داشتن تکنسین‌های مجرب نصب و تعمیر تمامی خرابی‌های احتمالی را تشخیص داده و به رفع نواقص می‌پردازند.

تعمیر کنترل باکس درب اتوماتیک شیشه ای

کنترل باکس به‌عنوان مغز و اتاق فرمان می‌باشد و نقش مهم و اساسی در حرکت و کار درب اتوماتیک ایجاد می‌کند. معایبی که کنترل باکس دارد و در هنگام تعمیر باید به آن توجه کرد این است که در کنترل باکس، سیستم وقتی برنامه‌ریزی می‌شود از دوباره ریست می‌شود و تنظیمات قبلی آن از بین می‌رود. همچنین ولتاژ دستگاه افت کرده و میکرو کنترل از نو شروع به کار می‌کند.

تعمیر ریل و کاور درب اتوماتیک شیشه ای 

ریل و کاور درب اتوماتیک شیشه‌ای جزو قطعاتی هستند که خرابی ندارند و فقط بر اساس سایش بعد از چند سال نیاز به تعویض دارند تا درب خودکار شیشه‌ای بتواند بدون نقص کارکرده و زیبایی ظاهری خود را حفظ کند.

اپراتور برای درب اتوماتیک شیشه‌ای

اپراتور درب اتوماتیک شیشه‌ای از موتور، برد، هنگر، تسمه، کنترل باکس و… تشکیل‌شده است.

در درب اتوماتیک شیشه‌ای از مدل‌های مختلف موتور استفاده می‌شود. اپراتور برای درب اتوماتیک شیشه‌ای که مدل‌های مختلفی دارد در پکیج‌های مختلفی ارائه می‌شود. هر پکیج و اپراتور مناسب مکان‌های تعیین‌شده، مشخص می‌باشند که در قیمت‌های مختلفی با توجه به کاربرد و قدرتشان ارائه می‌گردند.

تعمیر ریموت درب اتوماتیک شیشه ای

ریموت که کار کنترل از راه دور و باز و بسته کردن درب اتوماتیک شیشه‌ای را دارد، به دلیل در دسترس بودن ریموت کنترل و قرارگیری آن در معرض خطر و خرابی و مقابل آفتاب بودن و… باعث می‌شود تا احتمال خرابی ریموت بالا باشد و نیاز به تعمیر ریموت درب اتوماتیک شیشه‌ای شود. در حالتی که در با فشار دادن ریموت باز نشود احتمال دارد که از حافظه پاک‌شده باشد یا اتصالات برقی دچار مشکل شده باشد. امکان وجود  دلایل احتمالی دیگری نیز وجود دارد که تشخیص و برطرف کردن ایرادات نیاز به یک متخصص مجرب دارد تا ایرادات را شناسایی کرده و بتواند آن را درصورت نیاز تعمیر یا تعویض نماید.

تعمیر بی واسطه درب اتوماتیک شیشه ای

لازم به ذکر است که تمامی تکنسین‌ها و متخصصان نصب و تعمیر این شرکت بی‌واسطه و با آشنایی کامل به موتور، کنترل باکس، سنسورهای مادون‌قرمز، رگلاژ، میکروسویچ ها، و دیگر اجزا کاملاً به صورت بی‌واسطه و تخصصی صورت می‌پذیرد.

بعد از اتمام تعمیر بی‌واسطه درب اتوماتیک شیشه‌ای  برای هر قطعه تکنسین‌ها آن را چک و بررسی می‌کنند تا مشکلی وجود نداشته باشد. در صورت نیاز به نصب تکنسین‌ها کار خود را بدون واسطه و به‌طور کامل دقیق و باکیفیت انجام می‌دهند.

تعمیرات تخصصی درب اتوماتیک

تعمیر درب ریموتی

درب اتوماتیک کاربرد فراوانی دارد و از طرفداران زیادی برخوردار می‌باشد دلیل این  استفاده زیاد مزایا و کاربردهایی است که درب اتوماتیک دارد. سهولت در رفت‌وآمد موجب شده تا در اغلب ورودی‌ها، مکان‌ها و فضاها مورداستفاده قرار بگیرد. برای استفاده راحتر از درب اتوماتیک آن را مجهز به ریموت و کنترل از راه دور می‌نمایند. تعمیر درب ریموتی باید به نحوه کار سنسور درب اتوماتیک دقت کرد تا بروز مشکل و خرابی را تشخیص داده و اقدام به تعمیر درب ریموتی نموده است.

خدمات و تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

اولین نکته ای که در خرید این محصول می بایست توجه نمود این است که، باید از فروشندگان با سابقه درخشان و تعهد بالای خدمات پس از فروش خریداری کرد. در ابتدای امر این نکته باید مورد توجه باشد که قیمت ارایه شده هر شرکتی با احتساب بر خدمات واقعی بنا شده و بالا و پایین بودن قیمت های هر شرکتی بر چه اساس و مبنایی می باشد، این که اولین مورد در خریدار قبل از بررسی کردن رزومه شرکت و با در نظر نگرفتن کیفیت محصول قیمت آن باشد و در صورتی که در طول دوران شامل گارانتی به مشکل بر بخورند می بایست ماوالتفاوت  بیشتری نسبت به ارزان خریداری کردن اولیه پرداخت نمایند.

تعمیر متعلقات درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه‌ای به دلیل سهولت در رفت‌وآمد و استفاده آسان از آن همواره مورد توجه بوده و اکثر افراد اقدام به نصب در اتوماتیک شیشه‌ای می‌نمایند. در نصب درب اتوماتیک از یراق‌آلات و متعلقات دیگری علاوه بر شیشه و فریم استفاده می‌گردد که هرکدام در عملکرد درست و بدون مشکل درب اتوماتیک شیشه‌ای دخیل می‌باشند. هنگامی‌که این متعلقات با مشکل مواجه شوند اقدام به تعمیر متعلقات درب اتوماتیک شیشه‌ای می‌نماییم. 

می‌توانید برای دریافت خدمات تعمیر متعلقات درب اتوماتیک شیشه ای خود با خدمات پس از فروش ستاره آریا در تماس باشید. اگر درب اتوماتیک شیشه‌ای شما توسط ستاره آریا نصب و اجراشده باشد شامل گارانتی بوده و تعمیر متعلقات درب اتوماتیک شیشه‌ای توسط گروه مجرب تکنسین‌ها انجام می‌شود و درصورتی‌که کار نصب و اجرا توسط افراد و شرکت‌های دیگر صورت پذیرد برای تعمیر متعلقات درب اتوماتیک شیشه‌ای هزینه‌ای دریافت می‌گردد.

درب اتوماتیک – درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟

نام درب اتوماتیک شیشه‌ ای، به‌درستی القاکننده موجودیت آن است؛ دربی که از جنس شیشه است و باز و بسته شدن آن به‌طور اتوماتیک صورت می‌گیرد. بدین منظور سنسورهای حرکتی و یا حساس به وزن تعبیه می‌شود تا عمل باز و بسته شدن درب اتوماتیک را کنترل نماید. میزان این حساسیت هم توسط نصاب درب شیشه‌ ای برنامه‌ریزی و تنظیم می‌شود.

درب اتوماتیک شیشه‌ ای چیست؟ به درب‌هایی گفته می‌شود که توسط حسگر و چشمی بالای درب باز و بسته می‌شود، این مدل درب اتوماتیک برای اماکن پرتردد کاربرد دارد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های درب اتوماتیک شیشه‌ ای چیست؟ می‌توان انواعی از مدل‌های این نوع درب را نام برد درب‌های اتوماتیک کشویی، تلسکوپی، لولایی، نیم‌دایره‌ای، تمام گرد و تاشو اشاره کرد.

درب شیشه ای اتوماتیک

در صورت استفاده از درب شیشه‌ ای اتوماتیک در ساختمان و برج‌ها و… در بسیاری از موارد باعث حس خوش‌آیندی در افراد به وجود می‌آورد و با وجود شیشه سکوریت و فریم در درب شیشه‌ ای اتوماتیک به علت استفاده از شیشه و فریم‌های استیل می‌توان به نمای ساختمان جلوه‌ی ویژه‌ای داد؛ و از هدر رفتن انرژی گرمایشی و سرمایشی جلوگیری کنیم.

از مزایای درب شیشه‌ ای اتوماتیک

  1. درب شیشه‌ ای اتوماتیک مانع از انتشار ویروس و میکروب از محیطی به محیط دیگر می شود.
  2. قابل‌ ارائه در رنگ و طرح‌های متنوع بر روی فریم درب و شیشه.
  3. ستاره آریا با توجه به معماری محیط می‌تواند درب شیشه‌ ای اتوماتیک را سفارشی کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره و بازدید رایگان با ما در تماس باشید :

09125481050

09123386589

021-44526300

021-44538700

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


4 + = پنج

فهرست