فروش و تعمیر و نصب کلیه درب های اتوماتیک (بدون واسطه ) بازدید رایگان به صورت شبانه روزی

تعمیرات تخصصی درب اتوماتیک 09125481050-09123386589

ستاره آریا 09125481050 09123386589

تعمیر ریموت درب پارکینگ ، ریموت درب پارکینگ

اگر نیاز به تعمیر ریموت درب پارکینگ در تهران را دارید و به دنبال تعمیرکار حرفه‌ای برای رفع خرابی ریموت درب پارکینگ هستید، کافیست با ستاره آریا  تماس بگیرد.خدمات ما: تعمیرات ریموت درب پارکینگ – تعمیر درب ریموتی پارکینگ – رفع خرابی ریموت درب پارکینگ – خدمات کامل در مواقع گم شدن ریموت درب پارکینگ – تعمیر ریموت کنترل درب پارکینگ در تهران وحومه

ریموت درب پارکینگ

گاهی امکان دارد باطری ریموت درب پارکینگ شما تمام شده باشد و شما این مسئله را فراموش کرده و تصور کنید ریموت درب پارکینگتان خراب شده است. بنابراین قبل از اینکه به دنبال تعمیرکار بگردید، اطمینان حاصل کنید که مشکل خرابی ریموت درب پارکینگتان به دلیل تمام شدن باطری های آن نباشد.

انواع مدل های ریموت درب پارکینگ

بیش از صد ها مدل ریموت برای درب اتوماتیک پارکینگ وجود دارد. ده ها برند مختلف هستند که هر کدام بیش از ده ها مدل ریموت را تولید می کنند. اولین عاملی که باعث تنوع در مدل ریموت می‌شود، تنوع در درب های پارکینگ است.

درب های تک لنگه، دو لنگه، ریلی و کرکره ای به ریموت هایی با ویژگی های مختلف نیاز دارند. برخی از این ویژگی ها عبارتند از برد ریموت و قابلیت تعویض کد در ریموت. دلیل دوم جنس و کیفیت ریموت است که بسیار متنوع می‌باشد.

چرا نمیتوان درب پارکینگ را با ریموت درب دیگر باز نمود

این موضوع دقیقا به همان بحث لرن کردن مربوط میشود . دریافت کننده و ریموت )فرستنده(درب پارکینگ پس از لرن شدن دارای سیگنال ,کد و یا طول موج منحصر به فرد هستند , به زبان ساده تر سیگنال و کد ارسالی ریموت هر درب پارکینگ به مانند اثر انگشت انسان منحصر به فرد است که تنها رسیور ان درب قابلیت شناسایی ان را دارد , به این صورت ایمنی و امنیت درب پارکینگ حفظ میشود .

فاصله استاندارد ریموت ها

برد یا همان فاصله استاندارد ریموت ها به انتن به کار رفته در مدار فرمان انها بستگی دارد , به طور معمول فاصله استاندارد ریموت های فابریک درب , حدود پنجاه تا شصت متر میباشد , اما در ریموت های غیر فابریک ممکن است تا بیش از صد متر برد داشته باشد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره و بازدید رایگان با ما در تماس باشید :

09125481050

09123386589

021-44526300

021-44538700

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


+ 6 = هفت

فهرست