فروش و تعمیر کلیه جک های درب اتوماتیک

تعمیرات تخصصی درب اتوماتیک 09125481050 - 09123386589

تعمیر انواع جک درب پارکینگ

نصب و تعمیرات حرفه ای انواع جک های بازویی و ریلی درب اتوماتیک پارکینگ (الکتروموتور و هیدرولیک) تمامی برندها،ریموت کنترل و مدار فرمان،راهبند و گیت های اتوماتیک ورودی،کرکره برقی اتوماتیک ودربهای شیشه ای اتوماتیک در تهران.

(تعمیر انواع جک درب پارکینگی در محل در کوتاه ترین زمان و با کیفیت عالی توسط تیم مجرب ما بصورت 24 ساعته)

تعمیرات تخصصی درب اتوماتیک 09125481050 - 09123386589

برد کنترل جک از چه قسمتهایی تشکیل شده

تابلو مدارفرمان مغز متفکر سیستم درب اتوماتیک است . تابلو مدارفرمان یا سرور جعبه ای است که کلیه لوازم و متعلقات سیستم درب اتوماتیک به وسیله کابل و یا بی سیم ( امواج رادیویی به این دستگاه متصل می شوند و فرامین خود را از آن دریافت می کنند.هر سیستم، تابلو فرمان مخصوص به خود را دارد و امکان استفاده از مدارفرمان یک سیستم برای سیستم های دیگر وجود ندارد.این برد جهت کنترل و تنظیم زمان حرکت درب بکار می رود و محل آن در سیستم های مختلف فرق می کند. به عنوان نمونه این برد در سیستم های درب های ریلی روی دستگاه اصلی و د‏ر سیستم های درب های لولایی به صورت جداگانه در یک تابلو در کنار در نصب می گردد.

برد اصلی:

در داخل سرور یک برد بزرگ و اصلی قرار دارد که تمام قطعات روی آن نصب می شوند. بر روی این برد یک میکروپروسور طراحی شده که اطلاعات را از سیستم دریافت و پس از پردازش دستور نهائی را صادر می کند.

ترمینال های اتصال:

این ترمینال ها برای اتصال برد اصلی با اجزای دیگر سیستم درب اتوماتیک است. تمام فرامین از طریق ترمینال ها به سایر اجزا صادر می شود.

ترانس تغذیه:

وظیفه تغذیه برد اصلی و متعلقات سیستم درب اتوماتیک را به عهده دارد. قسمت ورودی ترانس ۳ پایه دارد. دو پایه ورودی برق ۲۲۰V است و ورودی سوم برای ارت کاربرد دارد. خروجی این ترانس به صورت ولتاژ مستقیم ۱۲V و ۲۴V به برد اصلی می رسد.

فیوز:

فیوزها برای حفاظت در برابر اضافه بار و اضافه ولتاژ در مدار قرار می گیرند . در تابلوی مرکزی دو عدد فیوز قرار دارد که هر کدام وظیفه خاصی به عهده دارند:
– فیوز آمپر پایین: برای محافظت سنسورهای چشمی
– فیوز آمپر بالا برای محافظت بازوها ، فلاشر و قفل برقی
البته در بعضی دستگاه ها فیوزهای بیشتری نیز وجود دارد که در آن ها مسئولیت محافظت از هر قسمت به عهده یک فیوز است مثلا موتورها یک فیوز دارند، قفل برقی یک فیوز دیگر و حتی برای برق ورودی هم فیوزی مجزا تعبیه شده است.

ولوم های تنظیم :

برای تنظیم قدرت موتور یا زمان حرکت و ایست موتور بکار می روند .

دیپ سوئیچ:

مجموعه ای از شاسی های ریز در کنار هم هستند که برای برنامه ریزی دستگاه به کار می روند.

لامپ های LED:

موقعیت کاری دستگاه را با توجه به عملکرد سیستم درب اتوماتیک نشان می دهند.

صفحه نمایشگر:

در دستگاههای دیجیتالی برای برنامه ریزی دستگاه از نمایشگر استفاده می شود.


‏رله ها :

این رله ها برای اعمال دستورات کنترلی به موتور و لامپها بکار می روند .

کارت رادیویی:

کارت رادیوئی به عنوان گیرنده امواج عمل می کند  و ارتباط بین ریموت کنترل و برد
اصلی را برقرار میکند امواج را به برد اصلی ارسال می کند  تا فرمان لازم در این خصوص صادر گردد.

 

تعمیر جک درب پارکینگ غرب تهران ، تعمیر درب اتوماتیک شرق تهران ، تعمیر جک درب پارکینگ در کرج ، تعمیر درب اتوماتیک کرج ، تعمیر درب ریموتی ، خدمات درب اتوماتیک ، آموزش تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ ، آموزش تعمیر جک درب پارکینگ ، عیب یابی جک درب پارکینگ ، عیب یابی درب اتوماتیک ، خرابی ریموت درب پارکینگ ، گم شدن ریموت درب پارکینگ ، خرابی درب اتوماتیک ، مشکلات درب اتوماتیک ، کلید خلاص کن درب اتوماتیک ، باز كردن در پاركينگ بدون برق ، باز كردن درب پاركينگ بدون ريموت ، بستن درب پارکینگ بدون ریموت ، تعمیر جک درب پارکینگ غرب تهران ، تعمیر درب اتوماتیک شرق تهران ، تعمیر جک ، ، تعمیر درب ریموتی ، خدمات درب اتوماتیک ، آموزش تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ ، آموزش تعمیر جک درب پارکینگ ، عیب یابی جک درب پارکینگ ، عیب یابی درب اتوماتیک ، خرابی ریموت درب پارکینگ ، گم شدن ریموت درب پارکینگ ، خرابی درب اتوماتیک ، مشکلات درب اتوماتیک ، کلید خلاص کن درب اتوماتیک ، باز كردن در پاركينگ بدون برق ، باز كردن درب پاركينگ بدون ريموت ، بستن درب پارکینگ بدون ریموت تعمیر درب اتوماتیک فک FAAC ، تعمیر درب اتوماتیک فادینی FADINI ، تعمیر درب اتوماتیک سوزوکی ، تعمیر درب اتوماتیک نایس NICE ، تعمیر درب اتوماتیک بنینکا BENINCA

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره و بازدید رایگان با ما در تماس باشید :

09125481050

09123386589

021-44526300

021-44538700

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


× 2 = دو

فهرست