تعمیرات تخصصی درب اتوماتیک پارکینگ- درب پارکینگ ستاره آریا (وحید عابدیان)

مرکز درب اتوماتیک ایران (ستاره آریا)

شرکت فنی و مهندسی ستاره آریا (وحید عابدیان) در نمایندگی رسمی فروش، نصب و خدمات پس ازفروش درب های شیشه ای اتوماتیک ،کرکره های برقی آلومینیوم ،پلی کربنات و رول گیتر می باشد و دارای نمایندگی های معتبر درسرتاسر ایران است.
کادر مجرب نوین در باپشتوانه ۱۵ سال فعالیت در زمینه مشاوره ،طراحی، تامین، نصب و راه اندازی درب های هوشمند و بکارگیری موثر و بهینه آنها توانسته اعتماد مهمترین مراکز جراحی ، بیمارستانها ،بانکها ،نیروگاهها وپالایشگاهها و… را جلب نماید.
بهره گیری از جدیدترین فن آوری روز دنیا، کادر مدیریتی مجرب،تیم فنی آموزش دیده و ارائه ضمانتنامه رسمی و خدمات پس ازفروش تحت نام تجاری نوین در این مجموعه را به اولین و بهترین انتخاب برای طراحی و تامین درب های هوشمند بدل میسازد.
مامعتقدیم فروش یعنی آغاز یک راه جدید
بافروش وظیفه اصلی ما آغاز شده و به پاس اعتماد و اطمینان شما و اینکه ما را از میان صدها نام ایرانی و خارجی برگزیده اید ما این وظیفه را داریم که تا انتها در کنارشما باشیم.
ستاره آریا در رضایت مشتری را هدف اول خود میداند.

مرکز درب اتوماتیک ایران

 

تعمیر درب اتوماتیک در انواع مختلف:

تعمیر درب اتوماتیک بادی(پنوماتیک):این نوع در بسیار حساس است و تعمیر آن به تخصص و دقت بالا و البته تجربه کافی نیازمند است.

تعمیر درب اتوماتیک ریلی : که نیاز به جوشکاری و آهنگری هم نیاز دارد به همین جهت کار سنگینی می باشد.

تعمیر درب اتوماتیک دولنگه پارکنیگی : بیشترین میزان مصرف قطعات در این نوع در می باشد.

تعمیر جک ها ، جوشکاری پایه ، تعمیر و تعویض چشمی ، تعمیر و تعویض برد ، ریموت یدک ، کد کردن ریموت و سیم کشی و تنظیمات برد از دیگر خدمات مورد نیاز این نوع درب می باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای

امروزه درب اتوماتیک شیشه ای در وروردی بسیاری از مراکز خرید، بانکها و سازمان های دولتی دیده می شود. اگر چه تا چند سال پیش درب اتوماتیک برای ورودی ساختمان کالایی لوکس و نمادی از تجمل به شمار می رفت ولی امروزه به یک ضرورت و بخشی جدایی ناپذیر از ساختمان های نوساز به حساب می آید.

درب اتوماتیک ریلی

اپراتور درب اتوماتیک ریلی برای دربهای پارکینگی که به صورت کشویی بر روی یک ریل می لغزد مورد استفاده قرار می گیرد.

درب اتوماتیک پارکینگ

اپراتور درب اتوماتیک لولایی یا بازویی برای دربهای پارکینگی که به دو کناره لولا شده اند و با چرخیدن حول محور لولایی به سمت داخل یا خارج باز و بسته می شوند مورد استفاده قرار میگیرد.

درب اتوماتیک زیرسطحی

اپراتور درب اتوماتیک لولایی ۷۷۰N از نوع تأسیسات زیر سطحی می باشد به دلیل پنهان شدن اپراتور در زیرسطح زیبایی ورودی ساختمان را افزایش می دهد.
اپراتور درب اتوماتیک لولایی ۷۷۰N در برابر فرسایش، خوردگی و زنگ زدگی مقاومت خوبی دارد.

راهبند ستونی

راهبند ستونی (بولارد) قابلیت کنترل کامل ورودی را دارد و با خودروهای متخلف به راهبند ستونی مانع ورود و خروج خودروهای غیر مجاز می شود . معمولا بولارد در دو منظور استفاده می شود . جهت جلوگیری از حملات تروریستی و خرابکاری و جهت کنترل تردد خودرو.

راهبند اتوماتیک

راهبند ها (راه بند) تجهیزاتی هستند جهت کنترل تردد خودرو ها
راهبند های کنترل تردد موجود در بازار جهانی را می توان به دو دسته تقسیم کرد :

۱) راهبند الکترو مکانیک
۲) راهبند هیدرولیک

راهبند خودرو

راهبند خودرو MAGNETIC یا به عبارتی ROAD BLOCKER که توسط شرکت مگنتیت ساخت کشور آلمان میباشد که برای جلوگیری از ورود خودروهای سنگین غیر مجاز از طریق نقاط ورودی و خروجی با کارکرد سریع، قابل اعتماد و کارآمد طراحی و ساخته شده است.

لطفا به ما اعتماد کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر و بازدید رایگان با ما در تماس باشید :

09125481050

09123386589

021-44526300

021-44538700

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


8 − = پنج

فهرست