تعمیرات تخصصی درب اتوماتیک

ستاره آریا

09123386589

درب اتوماتیک و درب اتوماتیک شیشه ای از مهمترین بخش های فعالیت گروه مهندسین ستاره آریا می باشد. این شرکت با تجربه 20 سال و سابقه درخشان در انجام پروژه های درب اتوماتیک ملی توانسته جایگاه ویژه و درخشانی در این بازار بدست آورد.

گروه درب اتوماتیک ستاره آریا  دارای نمایندگی انحصاری و همکاری  با شرکت های اروپایی مانند DITEC , ERREKA  اسپانیا در زمینه تخصصی درب اتوماتیک ، درب اتوماتیک شیشه ای ، درب اتوماتیک پارکینگ ، درب اتوماتیک ریلی ، درب های بیمارستانی می باشد که با بهره گیری از پرسنل و مهندسین مجرب و آموزش دیده از معتبرترین شرکت های فعال در این صنعت می باشد.

تعمیرات تخصصی درب اتوماتیک - پارکینگ

گروه شرکت های درب اتوماتیک ستاره آریا علاوه بر داشتن نمایندگی انحصاری از شرکت های معتبر اروپایی اقدام به تولید بخش هایی از لوازم و ملزومات و قطعات درب های اتوماتیک نموده است که با توجه به تیم فنی مهندسی توانمند در این زمینه قطعات و لوازم یدکی موتور های درب اتوماتیک را به راحتی طراحی و تولید می نماید.

از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای می توان گفت:

  •  جلوگیری از اتلاف انرژی
  •  رعایت نظافت محیط به دلیل عدم برخورد افراد با شیشه 

شرکت درب اتوماتیک ستاره آریا دارای خدمات پس از فروش منحصر به فرد و سرویس های دوره ای درب های نصب شده را دارد که کارشناسان این شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات خود را بر روی درب های نصب شده اتوماتیک شیشه ای انجام می دهد.

ممنون از اعتماد شما

برای کسب اطلاعات بیشترو بلزدید رایگان با ما درتماس باشید

021-44526300

021-44538700

09125481050

09123386589

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


× 5 = بیست

فهرست