فروش و تعمیر و نصب کلیه در ب های برقی (کرکره ای)

تعمیر درب برقی

خدمات ستاره آریا

تعمیر تیغه کرکره برقی
تعمیر ریل ، مویی و کپس
تعمیر موتور کرکره برقی
تعمیر شفت در کرکره برقی
تعمیر اندی کپ کرکره برقی
تعمیر رسیور و صفحه پلیت
نصب و تعویض UPS

درب های اتوماتیک کرکره ای در مکان ها و قسمت های مختلفی از جمله درب کرکره ای پارکینگ ، درب انباری ها ، گاراژ ، پنجره ورودی فروشگاه ها و غیره کاربرد دارد .

از نکات قابل توجه این گونه درب ها میتوان به امنیت بالای آنها و استحکام آنها اشاره نمود که اهمیت این درب ها را بالا برده است ، و همچنین اشغال کردن کم فضا که یکی دیگر از ویژگی های مهم این درب های اتوماتیک میباشد .

از دیگر ویژگی ها میتوان به ظاهری زیبا نیز اشاره نمود .


این درب ها بدین گونه عمل میکنند که به وسیله موتوری که بالای درب قرار گرفته عمل کرده و در محور عمودی خود بصورت ریلی بالا و پایین میرود و جمع می

انواع تیغه های کرکره برقی

همان طور که قبلا در مقالاتی به انواع تیغه ها اشاره شد ، در اینجا نیز به آنها اشاراتی میکنیم

تیغه فولادی
تیغه آلومینیومی
تیغه پلی کربنات

ساخت کرکره برقی اتوماتیک

امروزه استفاده از کرکره برقی رشد چشم گیری داشته است به همین دلیل افراد زیادی به ساخت کرکره برقی روی آورده اند. اما باید توجه کرد که ساخت کرکره برقی کاری ساده و بدون مهارت نمی باشد. در تولید و ساخت کرکره برقی باید توجه شود که جنس مواد اولیه و تیغه از مرغوب ترین نوع خود باشد تا کارآیی و عملکرد کرکره دچار اختلال نگردد. ساخت کرکره برقی توسط کادر مجرب ستاره آریا دور از بهترین نوع مواد اولیه و تیغه های مرغوب درجه یک می باشد. علاوه بر کرکره ساخته شده متعلقات و قطعات مورد استفاده از جمله یراق آلات و موتور بهترین نوع و برترین برند های جهانی و داخلی می باشد.در شرکت ستاره آریا دور قیمت کرکره برقی اتوماتیک به قیمت تولیدی آن محاسبه میگردد. و برای پرفروش بودن کالای خود قیمت آن را مناسب ترعرضه میکند.

ویژگی درب کرکره برقی

در زیر به صورت خلاصه به چندی از ویژگی های این درب ها اشاره میکنیم :

استفاده نکردن از نیروی انسانی و اتوماتیک بودن دربه مناسب برای انواع آب و هوا باز و بسته کردن درب بصورت دستی در صورت اختلال در برق و قطع برق موجود در انواع طرح ها و رنگ هاشستشوی آسان و راحتعدم نیاز به قفل و امنیت دیگری امنیت و استحکام بالای درب در سال های قبل درب ها به صورت دستی باز و بسته میشد ، ولی امروزه با پیشرفت علم درب ها به صورت اتوماتیک از دور باز و بسته میشوند که به یکی از نیازهای اساسی جامعه امروزی تبدیل شده است . یکی از این گونه درب ها درب اتوماتیک کرکره ای میباشد که کاربرد های فراوانی در بخش های مختلف دارد و از مهم تر از آن تعمیر درب اتوماتیک کرکره ای (تعمیر در اتوماتیک کرکره ای) است که نیاز آن بیش از پیش دیده میشود .

تعمیر درب برقی
درب برقی
 قیمت کرکره برقی اتوماتیک بستگی به انواع،تیغه و مدل کرکره دارد، کرکره برقی ما از جنس‌ها و موتورهای مختلفی ساخته می‌شوند و همچنین بر اساس نیاز و فضای مورد نظر شما قیمت‌ های مختلفی را دارا هستند،از کرکره‌ برقی می‌توان در مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و یا ساختمان‌ها و بانک‌ها استفاده کرد. یکی از مواردی که باعث تردید افراد از استفاده‌ی کرکره‌ برقی می‌شود امنیت پایین تیغه‌ کرکره‌ برقی اتوماتیک است،گروه ستاره آریا در ساخت و تولید کرکره برقی های خود دقت لازم را دارند و مهارت بالایی در تولید و ساخت محصول نیز دارا هستند. و همچنین نیز قیمت کرکره برقی اتوماتیک در تولید این مجموعه و صنعت به بهترین قیمت در خدمت شما مشتریان عزیز قرار میگیرد. 

قطعات کرکره برقی اتوماتیک

قطعات کرکره برقی شامل موارد زیر می باشند:

تیغه ، که به دو دسته‌ی تیغه‌ی فولادی و تیغه‌های دیگر از جنس آلومینیوم، منیزیم، گالوانیزه، پلی کربنات در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید میشود.
شفت(لوله_محور)
ریل، مویی و کپس
موتور که با به چرخش در آوردن شفت باعث حرکت رول تیغه‌ها به سمت بالا و پایین میشود. اغلب موتورهای موجود در بازار در دو نوع ساید و توبلار هستند.
Ups دستگاهی است که به عنوان باطری داخلی، برق موتور را در زمان قطع برق تامین میکند.
صفحه پلیت
یاتاقان
اندی کپ
رسیورکاور موتور ساید
 قیمت موتور کرکره برقی –انواع کرکره برقی
شرکت ستاره آریا دور هنگام نصب کرکره برقی در هنگام رول شدن پنل بالای کرکره برای موتور کرکره برقی فضای کمتری را اشغال می‌کند؛ و با توجه به تنوع در قیمت انواع کرکره برقی، موتور کرکره برقی تأثیر بسیاری در هزینه کرکره دارد. از پرمصرف‌ترین و خوش‌نام‌ترین موتورهای کرکره برقی، موتورهای تیوب لار است که به دلیل شکل لوله‌ای آن و نصب آسان این‌گونه نام‌گذاری شده است


برای بازدید و مشاوره  قیمت کرکره برقی اتوماتیک  با شماره های زیر تماس حاصل فرماید:

09125481050

09123386589

021-44526300

021-44538700

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


× 1 = دو

فهرست