فروش و تعمیر و نصب کلیه درب های اتوماتیک

فروش جک

خدمات تعمیرات درب اتوماتیک و پارکینگ

جک

نوع جک های درب پارکینگ

جک های اتوماتیک به سه نوع تقسیم می شوند:

اولین نوع از دسته جک های پارکینگی جک های الکترومکانیک است که به وسیله گیربکس و چرخ دنده عمل می کند و امروزه به دلیل قیمت مقرون به صرفه بسیار زیاد است و مورد استفاده بیشتر مردم قرار دارد.

دومین نوع جک های هیدرولیکی است که به وسیله فشار مایعات و روغن عملکردی بی سر و صدا و بسیار با کیفیت دارد و به دلیل قیمت بالای این نوع جک ها کمتر مورد استفاده قرار دارد و کم تر موجود می باشد .

سومین و آخرین نوع جک های پارکینگی که از قدیمی ترین محصولات می باشد به دلیل تامین نگهداری سخت این نوع جک ها کم می باشد و کم تر مورد استقبال قرار می گیرند، جک های پنوماتیکی است که با فشار باد و گاز بسیار خول و سریع عمل می کند.

تعمیرات جک

مکان هایی که نیاز به نصب جک دارند؛

معولا در غرب تهران تردد بسیار بالا می باشد و این جک ها بیشتر برای مکان هایی مورد نیاز است که برای ورود به ساختمان نباید وقت زیادی صرف شود و در عرض 30 ثانیه می توانید وارد پارکینگ شوید و دیگر مورد مهم در این می باشد که علاوه بر نصب جک باید قفل برقی را نیز نصب نمود که سرقت را بسیار پایین می آورد و آخرین موردی که باید مورد توجه قرار بگیرد مصرف سوخت را بسیار پایین می آورد. 

ارتباط با ما

شرکت ستاره آریا دارای بیش از 15 سال تجربه در تامین و تجهیز و راه اندازی سیستم های مدار بسته وتجهیزات امنیتی بوده، سابقه درخشانی در زمینه های مطالعات امکان سنجی، مهندسی پایه، مدیریت پروژه ها، شامل مهندسی خرید، نصب و اجرا، راه اندازی سیستم و مشاوره و مدیریت پروژه ها در حوزه های مزبور می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره و بازدید رایگان با ما در تماس باشید :

09125481050

09123386589

0210-44526300

021-44538700

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


× هشت = 32

فهرست