درب اتومات و راحتی

درب اتوماتیک

قطعاً مشتری ها و میهمانان شما از این که ناچار باشند درب ورودی را با فشردن دستگیره و وارد کردن نیروی خود، باز کنند خوشحال نیستند.

به خصوص اگر همراه خود وسایلی به همراه داشته و دست هایشان آزاد نباشد. پس این می تواند یکی از پاسخ های  سوال چرا از درب اتوماتیک استفاده می کنیم ؟ باشد.

درب اتوماتیک

به ویژه زمانی که حجم رفت و آمد بالاتر می رود و انبوهی بیشتری را شاهد هستیم.

بسیاری از مردم از دست زدن به دستگیره ی درب ها احساس خوشایندی نداشته و این موضوع را به لحاظ رفت و آمد بسیار، از دایره ی بهداشتی خارج می بینند.

امنیت

هنگامی که درب های اتوماتیک را به درستی نصب کرده و در محل مناسب از آن ها استفاده کنید، آن ها به ابزاری برای حفظ امنیت تبدیل شده و می توانند از اموال داخلی شما نگهداری کنند.

هر زمان که بخواهید می توانید درب های خود را بسته نگاه داشته و یا عبور و مرور از طریق آن ها را کنترل کنید.

سرعت باز و بسته شدن درب ها قابل تنظیم می باشد و شما می توانید یکی از لت ها را بسته نگاه دارید.

اپراتور درب های اتوماتیک با سیستم های امنیتی ساختمان ها غالبا سازگار بوده و کنترل و هدایت آن ها با این سیستم ها تنظیم می گردد.

با این حساب خرید درب اتوماتیک برای ساختمان های امروزی و به ویژه مسیرهای عبور و مرور پررفت و آمد، نوعی بهینه سازی و افزایش بهره وری خواهد بود. به این شکل می توانید در هوشمند سازی ساختمان نیز قدمی مثبت بردارید.

درب لولایی اتوماتیک

درب های اتوماتیک لولایی نوعی از درب اتوماتیک هستند که بسیار سریع و راحت باز و بسته می شوند.

درب های اتوماتیک لولایی به وسیله ریومت  یک چشم الکترونیک یا فتوسل یا دستگا های کارت خوان باز و بسته می شوند و از اینگونه دربها در منازل یا مراکزی که اشخاص سالمند و کم توان یا ناتوان جسمی وجود دارد، بیشتر استفاده می شود.
درب های اتوماتیک لولایی به دلیل اینکه به راحتی باز و بسته می شوند و مشکلی برای باز کردن درب برای افراد ناتوان به وجود نمی آورند زیاد استفاده شده و برای این گروه از افراد بسیار مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


هفت × 2 =

فهرست